14:19:52

...!

allmänt / 2010-07-13

idag är de en sån dag som allt är bara piss, jag vill bara lägga mig någonstans i ett litet hörn och inte vakna igen! tror inte de kommer hända hur mycket jag än vill att de ska hända just nu, jag kommer vakna upp igen så kommer allt vara mer piss än va de var innan.
ucchh ne jag orkar inte sånna här bekymmer varför kan inte allt bara gå som jag så himla mycket vill att de ska gå, allt ska trotsa mig. skiiiiiiiiiiit!

Jag ska hjälpa min syster att flytta, så vi ska åka till hennes lägenhet med en massa saker, uchhh på henne jag vill med ha en egen lägenhet! jaja nu ska jag iallafall försöka att inte få allt att låta piss...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin