22:16:58

dålig uppdatering!

allmänt / 2010-07-25

hejsan :D! ojOJ va de har varit dålig uppdatering! jag har varit med lisa nu dagarna efter jobbet :) vi har degat och varit lite i stan och sånt :) men nu är jobbet slut, de är skönt men jag skulle lätt kunna jubba nästa vecka med men cupen är ju slut men om den inte va de :D för de va ju kul de va ju inte så att jag kännde att jag inte ville dit lixom ;)

de var en som köpte glass av mig och lisa en dag, han var så sjuuuuuuuuuuukt lite Christiano Ronaldo! jag skojar inte jag ska lägga ut en bild på honom sen ni kommer dö!

nu har emma flyttat hemifrån med, så malin har flyttat ner till emmas gamla rum så nu har jag hela övervåningen för mig själv :D! de andra rummet som malin hade blir tv/kläd rum :D så jag är där och fixar lite, men de är inte så fint hehe men de är gött att ha de !kommer upp bilder på de med sen ;)

nu ska jag fortsätta fixa i rummet ;) pusssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin