23:51:04

bajs mobil!

allmänt / 2010-07-18

de gick inte alls bra :( nu har jag lämnat in den, meeeeeeeeeeen jag har j utappat den i marken de syns ju på den! men de va inte då den gick sönder, men de spelar ingen roll bara man har tappat den i huvudtaget så täcker inte garantin de så de är ju piss! nu fick jag lämnat in den iallafall men om dom anser att de är jag själv som har orsakat alla skador så kommer dom säga pris förslag om hur vi ska göra, eller så måste jag betala 500 kr för att hämta ut mobilen som dom ens inte har lagat :( nu har jag typ inga nummer och inga bilder eller så kvar ... de är bara att leta ny mobil, de är ju inte så att jag kommer köpa tbx min egna skrotmobil neheeedu!

jag börjar jobba imon med, aaaaaaah jag är så nervös haha jag ska jobba på gothia i kioskar och sånt, om jag inte redan har sakt de, de tror jag haha aa iallafall så alla kommer ju typ prata engelska och jag kan inte engelska! jag är verkligen sämst uuuch men men de får la gå som de går man jag är as nervös haha ! men jag får pengar för de :D

nu ska jag sova iallafall kul att gå upp vid 6 imon (y) nattinattiiiii!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin