13:21:34

7/17

allmänt / 2010-07-17

God morgon! igår kunde jag verkligen inte somna! jag satt uppe ganska länge med bloggen, men sen när jag gick och la mig va de alldeles för varmt, som jag trodde... så jag gick och la mig i soffan men där kunde jag heller sova, de hade redan blivit ljust och ne de funka bara inte, så jag gick och la mig i sängen igen, och där blev jag liggandes i några timmar, jag somna sedan vid 6 tiden. och sen blev jag väckt kl 11 av att min syster skulle iväg och hon är inte den bästa på att vara tyst när någon sover...

nu har jag fixat lite mer på bloggen :D jag funderar på om de kanske är lite tråkigt att bara ha text och ingen bild, men jag ska se om jag kan ändra på de efter ett tag :D vet inte riktigt vad jag ska ha för bild i så fall heller :P

nu är jag ensam hemma ett tag, jag brukar aldig vara de annars men nu när dom fixar i lägenheten så är ju iallafall hälften av familjen där haha så då är de bara jag hemma för malin är med lucas.

hela huset för mig själv vad ska jag hitta på :D?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin