20:40:57

12 Juli

allmänt / 2010-07-12

hejsan :) nu har jag inte uppdaterat på några dagar, men de har varit så sjukt varmt och kvavt så jag avlider snart! de är typ 30 grader i skuggan, jaja man ska ju inte klaga ;) igår till idag sov jag hos sandra eriksson så åkte vi och bada med några kompisar på dagen idag :) sen blev de en pommes tallrik på ferrari men lisa och johanna :D och sen ett till dopp med johanna :)

och de va kul i lördags med :D jag blev inte iputt i polen iallafall haha, men de va riktigt nära en gång asso! tror inte de finns så mycket bilder där ifrån men om jag ser några kommer dom upp ;)

nu ska jag ragga upp någon som tar ett kvällsdopp i aspen lite senare ;) ha de bra pusss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin