16:07:43

redan fredag?

allmänt / 2010-01-08

nu känns de verkligen som att det är typ tisdag, så himla skönt med helg och bara en match :D! ikväll blir de att kolla på match där div 2 herr spelar i rydsberg kl 20.00. idag gick jag till skolan, första dagen efter lovet för jag va ju lite slapp igår och stanna hemma...

i sm som jag va på nu från söndag till onsdag så gick de inte så himla bra som vi tänkt oss, spelet va bra och så men de funka bara inte riktigt, jag spela inte så himla mycket alla i laget fick nästan sitta så jag tycker att de inte är någonting att klaga på, de kommer andra chanser.

nu dom sista timmarna innan jag ska åka och kolla på matchen så ska jag nog bara sitta och vid datan de gillar jag :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin