00:01:23

ooooooja!

allmänt / 2010-01-17

hejsan! igår va jag hos louise på lite smått krök trevligt trevligt :)! sen idag så fick jag gå upp tidigt för jag skulle spela match i ale med div 3, de har ju inte gått så bra för oss hehe så vi ligger 7a och ale ligger på första plats. och vi vann :D:D:D:D:D så himla bra as roligt va de med, vi vann med 7-3. haha jag tycker bara de borde vara ganska pinsamt för dom som ligger 1a förlorar mot oss som ligger 7a hhaha!

sen så ringde min tränare mig och fråga om jag kunde vara med på en match som jag inte skulle spela , bara sitta på bänken om någon skadar sig, så jag skulle inte spela egentligen, men så fick maria ont i hjärtat som har hänt ett par gånger nu, de är inget fel riktigt på hennes hjärta utan de är nåt som kommer i kläm eller nåt sånt kommer inte siktigt ihåg hur de va, hov fick iallafall ont och fick åka med ambulansen in till sjukhuset, men nu mår hon bra som tur är :)

nu ska jag bara sitta vid datan och sen sova :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin