22:49:39

24 januari

allmänt / 2010-01-24

nu är jag helt död, jag är as trött efter matchen och dålig sömn. jag gick och la mig vid 2 kanske halv 3, sen kunde jag verkligen inte sova, jag låg och vred mig i säkert en timme. sen vakna jag vid kl 6 med, men de va gott för jag gick upp och drack cola haha :D sen va de bara att gå upp kl 12 igen för att sedan åka på match i onsala med damjuniorerna, vi vann med 9-3, men dom hade slått pixbo de fatta jag inte riktigt hur de gick till :P

igår va jag på snabba cach på bio, den va inte så bra som jag trodde att den skulle vara, den sluta inte så bra heller, men de va för att de skulle komma ut 2 till filmer tror jag de va, hoppas dom är bättre då :D!

imon är de skola igen, jag orkar inte skolan ucchhh va tråkigt de är! har läxa med :P den första februari ska man ha valt linje och sån, jag har inte bestämt mig än :S funderar på frisör men de 2 andra valen då? vad ska jag välja, ååå jag får ångest!

nu ska jag sova för jag somnar snart vid datan :D!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin