21:50:32

nytt år nya möjligheter!

allmänt / 2010-01-02

nu är de äntligen 2010 hoppas på ett jävligt bra år! bättre än 2009 tycker jag allt :D! imon åker jag på sm i Linköping med Göteborgs Distriktslag de ska bli skit roligt! nu ska jag bara orka att packa med :P har inte ens börjat kanske är dax att göra de snart :P

imon ska vi sammlas 10.30 för att packa in allt i bussen, sen åker vi nog vid 11.00 någonting :) 3 timmars bussresa, de kan bli roligt men jävligt tråkigt med!

hoppas alla har haft ett skit bra nyår, mitt va lite smått velig känner jag, jaja sånt händer! nu börjar skolan på torsdag med, och jag kommer hem fån Linköping på onsdag, får se hur de går om jag orkar gå till skolan ;)

ha de bra på en början av ett nytt år pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin