12:01:37

skolan stängd!!!!

allmänt / 2010-02-26

igår gick jag och la mig vid halv 12, jag kunde inte sov i mitt rum för de va så himla varmt! mitt element har gått sönder på något konstigt sett så de "kallaste" är as varmt verkligen! min choklad smälte så vart var de endå fast att jag hade öppet fönster :o så jag fick sova i pappas säng och han la sig på soffan haha :D!

och nu va de fredag :D jag gick till sklan som vanligt börja kl 8, när vi haft en lång och seg so lektion så skulle vi ha klasstid. men så säger rektorn upp i högtalarna att de är för mycket snö på taket och snön smälter så hela skolan får sluta för dagen!!!!! vet du hur glad jag blev OJ! nu är de en tidig helg och jag har inte planerat alls mycket för helgen de är nog bara matchen som jag ska spela imon långt åt aa långt här ifrån!

nu ska jag åka med min syster som ska kolla på en lägenhet :) hörs sen puss!

dagens outfitt :) min nya tunika som jag köpte igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin