22:44:02

skidor va fan är de?

allmänt / 2010-02-02

ojj nu har de varit riktigt dålig uppdatering känner jag! 
nu är de inte lite snö ute heller kan jag säga, de är mer än 20 cm, inte dåligt! på torsdag så åker jag och claras familj till säfsen för att åka skidor... och nej jag har aldig åkt skidor i hela mitt liv, förutom miniskidor när jag va typ 10 år hahha jag är rädd för att bryta benen eller nåt typ hahha!  jag kommer vara borta från torsdag till söndag, så jag missar en hel del matcher i helgen tror de är 3 st eller nåt... illa :P

i helgen så hade vi ett litet "kalas" ;) för emma och fanny som fyller 16 båda två :D riktigt kul va de! med några mörka stunder men men hahaha! och emma rosell hade kalas med några tjejer i fredags hon fyller 15 imon faktisk :D! grattis emma slemma :D!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin