22:34:13

torsdag 25 februari

shopping / 2010-02-25

nu är denna dagen slut och jag sitter och pluggar med ava igenom telefonen! haha inte för att vi pluggar så mycket, vi pratar mest om va vi ska ha på oss imon och konsiga minnen sen vi börja i samma klass haha!

idag va jag i stan med mamma efter att jag sluta 11.30 :D jag hitta en tunika och en väska på gina tricot..! väskan hade konsiga band, de va kedjor och jag vill ha en väska som jag kan ha till vardag så jag tog den till skomakaren så att jag ska få vanliga svarta band istället :D

imon är de fredag och de betyder låååååång no lektion.. uchhh! med no prov med... jag gillar verkligen inte no, och då orkar jag inte plugga för att jag tycker de är så tråkigt. men vad har jag för val de är bara att göra de så jag får g :)





Kommentarer
sofia

sv. haha visst är han göllig x) nice inköp du! :)

2010-02-26 @ 00:38:49
URL: http://unwrittenlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin