21:33:06

onsdag 24 februari

allmänt / 2010-02-24

imon bli de en toppen dag!
först börjar jag kl 8 kanske lite mindre bra, men sen ska vi ha massage och sen slutar vi kl 11.30. är inte de hur bra som hellst :D! sen åker jag och mammi in till stan för att kolla på lite kläder och sånt :) sen bli de att åka på träning :) om inte rydsberg är stängd imon med. den är iallafall stängd idag pga av ras risk för de är så mycket snö på taket så kan de rasa in :s. inte för att jag tror att de kommer hända, men de är nog för att vara på den säkra sidan :)

idag va jag på lindex en sväng med, jag köpte en vit tunika, men jag skulle köpa ett nitskärp med men så glömde jag de, får ta de imon när jag endå åker in till stan :)!

ha de så bra puss&kram!
Kommentarer
sofia

hehe tack :) kollar självklart på saker när jag skissar så är inte så jätte bra ;) men du va bra på att fota såg jag, riktigt härliga bilder !! :)

2010-02-24 @ 23:32:55
URL: http://unwrittenlife.blogg.se/
Camilla

Haha, nej jag blev inte bättre :P dessutom var jag så dum så att jag spelade match igår, men det var kul så det var värt det :D

Jag får kurera mig idag eftersom träningen är inställd. Ganska skönt om jag får säga det själv.

Är eran skola inställd? Jag hörde att Rydsberg är stängt på grund av rasrisk :)

2010-02-25 @ 17:43:06
URL: http://camillajacobson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin