02:28:44

lördag 27 februari

shopping / 2010-02-28

Denna dagen har gått hur fort som helst! jag gick upp vid 12 för att mamma ringde och väckte mig att jag skulle gå up med nikita, så vid 1 va jag ute med henne till halv 2. och inte nog med de jag hade match mer än 1 timme här ifrån och matchen börja kl 5 så vi skulle åka kl halv 3. så de va bara hem och klä på sig och äte sen så åkte jag.

matchen gick hyfsat tycker jag, vi vann med 2-1, vi hade hela matchen och de va ett litet skit mål dom fick! menmen 3 poäng blev de denna matchen med och vi är säkra att vara kvar i 3an :D! men nu är de såhär att efter sommaren så ska vi göra helt nya div 2 & 3 lag. så vi ska mixa om allting, vi får se hur de blir :)

söt liten rosa klänning jag ska köpa från nelly 399 kr :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin