03:09:05

02.59

allmänt / 2010-12-18

Börja kl 12 idag med as nice! hade 2 engelska prov.. och egentligen ett matte prov men hitta ju inte min lärare för det var efter skoltid jag skulle göra provet, så jag skulle kolla i den salen hon skulle vara i och blablabla, men hon var inte där och inte någon annan stans heller så jag får göra de provet efter jul lovet!

Riktigt taggad för imon asså! För imon är de seriefinal vi möter IBK Göteborg som ligger 2a, och vi 1a. Vi ska slå dom!!! För om dom spelar så som de gjorde förra året ska vi ta dom!

Det var även serie final i Herr 1an, men dom förlora tyvär med 6-5 tror jag de blev... segt som fan! Det var ett osäkert mål för dom det sista motståndarna gjorde! Bollen var inte inne och domarn stog bakom så han skulle inte se om den var det, men dömde mål ändå... Skit domare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin