17:59:32

Tisdag den 17e

allmänt / 2010-08-17

Heeeejsan :) Snart är de dax för träning idag igen, inte sådär värst taggad men de löser sig jag får göra de bästa av de. Igår när jag gick och la mig vid 2 så kunde jag verkligen inte sova! Det gick inte jag låg och bara tänkte sen satte jag på ett avsnitt av Sex and the city och gick och la mig igen, men de funka inte de heller. När klockan va 5 så ringde pappas klocka och han skulle till jobbet... Så jag gick upp jag med och la mig i pappas säng när han åkt, efter en stund så somna jag så de blev runt halv 6, 6 någonting, fyfaan ! Och sen för att jag inte ska vända på dygnet för mycket så väckte mamma mig vid kl 12, så de blev lite mer än 6 timmar iallafall :) 

imon ska jag iväg kl 10 på morgonen till vårdcentralen för att kolla min hals igen, har börjat få ont igen och jag kan lika gärna kolla upp de så det inte är nåt... Hoppas inte de iallafall!

ha de bra pusssss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin