13:40:08

Stan med johanna!

allmänt / 2010-08-10

Godmorgon! idag blir de stan igen för att jag inte någonting igår :(, jag tycker seriöst inte de finns någonting i stan nu! bara en massa slut rea som de bara finns dom största storlekarna kvar på. jag vill att alla höst kläder ska komma in :D! jag och johanna ska iallafall ta en sväng och se om de finns någoting fint, de kanske blir en fika med :)

uchhh va jag sover länge varje dag jag sover ju bort hela dagen! Man borde inte sova länge för de första hela dagen går bort och man är så jävla trött när man vaknar! Fast de är typ de bästa som finns så jag gör de ändå :D!


hahha är jag ny vaken eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin