00:04:51

Sorrrrry!

allmänt / 2010-08-24

förlåt har haft mycket och göra, har helt enkelt inte hunnit skriva, jag har fyllt år i söndags den 22 Augusti :D så fick jag min iphone :D!!! lite kläder pengar och så :)

Idag va första dagen i skolan, om jag va nervös ja! men de va inte så farligt faktiskt :) jag hamna i en ganska bra klass alla tjejr förutom en haha menmen draaaama! haha ne skoja ;) imon börjar jag halv 9 vi ska ha med matsäck och vara ute hela dagen ingen aning vad vi ska göra hihi vi va i stan efter en stund kommer bilder på de jag har köpt imon kanske ;)?

i helgen är de långared vilket betyder träningsläger från Fredag till söndag (y) jag och lisa ska äta godis och kolla på sex and the city hela helgen mmmmmmmmmmmmmmm :)

nu ska jag nana så jag orkar upp imon! ha de bra pussssss ska försöka uppdatera så mycket jag kan!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin