01:33:50

nattinattttiiii

allmänt / 2010-08-12

Nu bara för att jag tränar på kvällarna orkar jag typ inte göra nåt annat, de blir bara att jag går upp vid 3 tiden, äter sitter vid datan åker och tränar... Vad är de för nåt de är ju as tråkigt att ha de så! Sen går jag ju iallafall i skolan så då kommer jag göra någonting på dagarna men nu lixom, jag orkar ju inte hitta på nåt... Så imon är de träning igen så de blir antagligen inte att göra så mycket annat, som vanligt -.- Men på fredag blir de lite röj med min älskade clara!

Älskar att jag ska gå på Burgården nu för då går jag nära clariii så kan vi luncha haha :D! Men de lilla jobbiga blir att ta tåget varje dag... men då har jag ju en iphone så kommer sitta på facebook varje morgon hahha! jag gillart!

ne nu ska jag faktiskt försöka sova iallafall! ha de niiiiiiice! jag missa kapten röd idag med jävla bajs :(! nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin