23:21:59

Inte braaa!

allmänt / 2010-08-26

Enda gången jag måste hålla i pengarna så dom räcker och de är då jag hittar en massa saker jag vill köpa, och dum som jag är köper jag allt med! Ändå fast jag inte skulle shoppa idag så blev de en del saker, jag som knappt brukar hitta ens någonting alls när jag ska "shoppa". Jag betalde halva delen på iphonen så jag kommer inte få något barnbidrag nu tills Oktober och då måste jag ju hålla igen lite tills dess...

Imon blir de att lämna tbx en shorta och köpa en annan, känner att jag inte kan köpa båda och då lämnar jag tbx den jag minst vill ha även fast jag vill ha den med!!!


Kommentarer
lisa

de stavas skjorta ditt flensmongo hihi

2010-09-21 @ 14:17:19
URL: http://lmvg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin