16:06:21

"jag kan tyg vägen"

allmänt / 2010-04-24

hejjhopp! igår va det lite kompisar från klassen hos julius som med går i klassen :) hahha när vi skulle åka dit så körde vi utan att vi knappt visste vägen, vi hade 3 moppar och jag åkte själv på mig. jag körde en bit före och trodde att dom hängde på men dom va lite sega haha... så jag stanna vid vägen för att vänta in dom, så stog jag och vänta i några minuter men dom kom aldig så jag vände om och skulle kolla efter dom, då hade dom åkt hem till julius och jag hitta inte vägen dit hahah! så dom fick åka och hämta mig och visa vägen xD men när jag stog och vänta så va det "cooola" killar som åkte förbi mig minst 5 gånger för att typ rejsa med mopparna coolakillar haha!

vi åkte hem vid 12 och sandra sov hos mig (: nu sitter vi och lyssnar på lena ph och sjunger :D vi ska hem till Emma sen på lite krök :) nu blir de att fixa smink och håret pussssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin