22:28:48

ååå skola igen...

allmänt / 2010-04-12

nu är de skola igen efter en vecka påsk lov, men gött var det med lov iallafall! idag har vi haft lika skönt väder som igår och de gillar vi starkt ändå fast att de va skola... efter skolan så tjocka jag clara och ava oss lite igenom att åka och äta pizza på capri :D!

när jag kom hem så hade nikki klippt sig :D! haha hon är as söööööt jag vill äta upp henne haha, okej nästan iallafall :) nu har jag lånat den andra boken av harry potter av maria, göttt de är bara att sätta igång att läsa! endå fast de är lite segt i början när han inte är på Hogwarts än, men de tar några kapitel innan han kommer dit.

nu ska jag nana och läsa ha det nice pössss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin