00:42:03

7 april

allmänt / 2010-04-08

hejhoppp! jag är helt slut och vill egentligen bara sova! nu kom mina syskon och lucas hem från sticky där malin spela. och dom gick vidare :D! så himla kul nu är dom i final och dom ska spela på sticky igen, sen efter det så vet jag inte riktigt vart dom kommer om dom går vidare :P.

jag åka in till stan igen idag :) hitta lite smått :) en väst rosa och ett spets linne i svart. sen vid 8 tiden blev de att åka in till stan för att äta på restaurang ski mysigt väldigt god mat med :) ska nog titta till min andra syster som är lite smått full där nere haha! när hon är på fötter igen och lägger in video och bilder så kommer de upp på bloggen med ;) pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin