23:00:58

26e Måndag

allmänt / 2010-04-26

yeeppyepp då börjar man bli sjuk nu igen -.- vad händer jag brukar aldig vara sjuk! ont i huvudet och fryser sådär som man gör innan man blir sjuk :( jag fick det efter jag hade varit i skolan så jag har degat i skolan hela dagen innan.

i helgen kommer de bli riktigt roligt :D! på fredag är de röj hos emma de är ju valborg ;) sen så blir de fest igen på lördagen klubbfest :D de kommer vara tränare där när vi äter och priser delas ut men de kommer bli skit kul och roligare när dom är borta med ;)

som ni säkert vet så fick jag ett prisentkort på make up store och de ska jag spendera på Lördag kl 13.00 så får jag 50min privat sminkning som kostar 495kr och de får jag sedan köpa smink för sen :D så då har jag en 500 hundring med smink också :D

nu ska jag nana och vara hemma från skolan imon (: imon får jag min iphone meeeed :D:D:D:D  pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin