16:24:59

10 april

allmänt / 2010-04-10

nu har jag löst ut den första harry potter boken :D hela 379 sidor de är inte illa asso :D nu har jag ätit en god middag och ska snart ta på mig kläder känns som de är dax när kl är halv 5 på dagen haha! inte riktigt så fin och soligt väder idag som igår, men de är iallfall 11 grader ute så de är inte så himla kallt.

nu har jag letat i flera månader efter en iphone 3gs med ett bra pris! de finns begangnade fast nya men alla kostar upp mot 4-5-6 tusen och jag känner att jag inte har riktigt pengar att lägga ut på de... och nu när jag ändrade i mitt rum så står en de nu är lång vit bänk som man har en massa lådor under, uppe på den skulle de passa fint med en stor platt tv så nu vill jag ha det med, men de är bara att spara :D

pusssshej

Kommentarer
Ankiepankies

Hej! Kikade in för att önska dig en trevlig lördagskväll! :)

2010-04-10 @ 17:13:27
URL: http://ankiepankies.blogg.se/
NF



Fin blogg

KRAM

2010-04-10 @ 17:52:48
URL: http://nuurish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin