20:36:01

en del dagar gillar man bara!

shopping / 2009-09-02




rosa tunika från okänd

hejsan :)!
denna dagen har varit hur bra som helst! nu har jag väntat på detta mejlet i 3 dagar att de ska komma! och idag kom de :) dirket när jag gick upp så kolla jag min mejl för att se om jag har kommit med i göteborgs distriktslag. och de hade jag as kul! så i januari så blir de SM i falun om jag inte minns fel :)

annars har de varit en vanlig dag i skolan vi börjar kl 8 med svenska. och slutar sedan kl 3. idag efter skolan så skulle jag åka och hämta emma i almekärsparken men så hade hon cykel så de gick inte :P vi åke in till stan vid 4 tiden så gick vi där till kl 7. vi tänkte att vi skulle hitta några nya roliga affärer. vi hitta inte så många men nån hitta vi :) i en av dom hitta jag en rosa tunika som man knyter i ryggen.

nu har jag ett so arbete att göra tills på måndag. jag har inte tid i helgen för då åker jag till långared som ligger vid alingsås med innebandyn på läger :) de har vi gjort varje år i typ 3-4 år tror jag :) trevligt trevligt. vi ska vara där från fredag till söndag, så vi sover där i 2 nätter ;)imon är de borta match i fotbollen mot näset eller nåt :P har inte så mycket koll vad dom heter i fotbollen :P men jag missar ingen träning på torsdag för den är inställd i innebandyn för att vi ska vara i långared i helgen ;)

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin