23:31:54

träningsläger med distriktslaget

allmänt / 2009-09-20

och då va andra träningslägret över härligt !
min helg har varit fullpackad med innebandy hela tiden verkligen. men de har varit roligt och jag har lärt mig saker ochså faktiskt! såhär har min helg varit:

fredag: kommer dit träna, äta kvällsmat.
lördag: upp halv 8 äta match mot lerum div 2, träna äta träna äta, annat.
söndag: upp halv 8, träna andra gruppen match åka heeeeem!
sen + lite fys och springa ute.
sen när jag kommer hem så har vi seriestart med div 3.

de ser kanske inte så jobbigt ut men jag kan säga att man var ganska trött på kvällarna haha! imon blir de ingen sov morgon häller utan jag ska upp till skolan igen. jag har bara lust att ligga hemma och dö :D! och imon efter skolan så blir de träning, fast på måndagar så brukar de vara mer teknik och inte så mycket spring. de kan vara härligt de också ibland!

här kommer lite bilder från matchen mot floda med div 3!
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin