14:06:50

små sjuk!

shopping / 2009-09-30


hejsan! idag är jag hemma för jag känner mig lite små sjuk. och imon har jag no prov och en inlämning i svenskan som inte ens har börjat med :S
jag och mamma åkte till allum en snabbis jag hitta denna väskan som jag va osäker på i affären men jag tror faktisk att jag ska åka upp och köpa den i hulan hoppas bara den finns där :) och dessa leggingsen skit snygga måste jag säga och vill jag med köpa :)!

nu blir de plugg för mig hela dagen! sen kl 8 så är de idol så jag får ta en lite pause :P men sen så blir de plugg igen efter. gud jag brukar aldig plugga vad har hänt haha! fast de kommer nog inte bli så för jag hittar alltid på annat att göra!  

för övrigt är de bara bra med mig, seg som vanligt efter att jag alltid går och lägger mig för sent men jag överlever :P! i söndags hade vi distrikslags träning i angered kl halv 9 till 10! fyfan vilken tid säger jag bara. coch de va skit äckligt i hallan smutsigt va de med! på toan så låg de syp och lyckta svett spy och toa ucchhh!

ha de bra pusshej!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin