20:24:42

ny vecka nya förhoppningar!

allmänt / 2009-09-21

måndag idag  helgen har varit tuff, men jag hade en träning idag med dam juniorerna. jag har också haft sådan tur att jag sträckt mig på baksida lår, tumme upp på de (y).

i skolan idag så har de inte hänt så mycket vi börja kl 9 och sluta någon gång vid 2. efter skolan åkte jag hem och åt och sedan träning.

på onsadag ska jag kolla på dam match i fotbollen på gammla nya ullevi. sen till helgen har jag 2 st matcher. denna veckan är jag ledig från träningar onsdag och fredag. härligt 1 dag mer denna veckar underbart!

jag känner att de är ganska mycket innebandy hela tiden men nu när jag har sträckt mig så vet jag inte om de är så himla bra om jag tränar fullt ut eftersom jag har matcher att spela i helgen :)

ville bara säga att de iallafall ser ut som att jag har långt hår på bilden :D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin