19:28:05

mmm jag gillart (y)

allmänt / 2009-09-27

hejsan nu äntligen va de seriestart i damjuniorerna och de va dax med en vinst ! vi hade sammling kl 9 i varberg så vi fick åka kl 8. men de är gött jag fick iallafall sovmorgon igår :) de blev 5-1 till oss! jag fick spela med maria idag igen de va as kul, de va faktikst längessen :)!

sen efter matchen hade jag as bråttom för jag skulle kolla på match i rydsberg kl 13,15 och vi åkte inte för än kl var 12 någonting så vi hade 1 timme på oss. vi tog donken på drivein och åkte hem fort som satan så skulle jag duscha och så, men jag hann till andra perioden :D det var juniorallsvenskan som spela och dom vann med 9-2 om jag inte minns fel mot landvetter! härligt!

nu gör jag inte så mycket ska vara lite slapp och kolla på film eller nåt. de kanske går någon på tv :) skandal jag har inte sett twilight än!

ni alla får ha de as bra pusshej

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin