13:33:30

de blir ingen håkan för mig :( !

allmänt / 2009-09-18

idag är de fredag och vi har studiedag toppen (y) idag är de håkan men jag kan inte gå, faan jag vill as mycket gå. jag ska på läger igen hela helgen med stadslaget! jag har längtat för att gå på håkan sen han va här sist och de va ett år sedan!
men jag tänker såhär att jag måste åka för att ha någon chans att inte vara bland dom 10 st som åker ut nu till sm. jag känner redan nu att de kommer vara jag, men de känner nog alla haha men ämdå. jag vill inte åka ut!

såhär kommer min helg se ut:

fredag: packa, fixa de sista, åka till lägret.
lördag: spela match mot lerums div 2 lag.
söndag: sista dagen på lägret, åka hem tidigare för att spela match mot floda

såhär blir min helg + en massa träningar. tup iallafall att vi i lerum får åka hem så vi får vara med på seriestarten mot floda borta! :D

nu måste jag packa för att sedan hinna att köpa en luftmadrass för korken på våran har sprungit iväg. godis måste jag med köpa!


pusspusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin