23:06:00

idol 2009

musik / 2009-09-30

härligt jag är klar med mitt reportage :D! äntligen jag hatar verkligen att skriva sånt. sen kl 8 så började idol :D jag älskar de haha! och båda dom som jag ville gick vidare Erik grönwall och Rabih Jaber! as bra, fast Rasmus är bra med men jurryn kan ju ta med 4 st som inte gick vidare av publiken. erik är ju as snygg! eller asso han är lite små söt med, haha okej han är snygg och söt :)



jag tror starkt på att erik kan vinna idol!



Anders bagge " aaa du erik jag är faktiskt på ganska dåligt humör, i 40 år har min mamma sakt till mig att jag sjunger bäst i värden. och vet du vad som hände, sen kom du..... tack för den!"

HHAHAHHA bäst! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin