16:46:14

fredag fredag fredag fredag fredag !

allmänt / 2009-09-25

jag bara älskar fredagar!
förutom att jag råka försova mig lite haha! jag börja iallafall kl 8 och gick upp 07.40 så lite jobbigt blev de ju. vi börjar dagen med so bajs tråkigt verkligen! på fredagar har vi alltid mysigt i cafet så man kan köpa kladdkaka och annat gott! självklart så köpte jag de! dagen sluta med att vi hade en vikarie som snacka nästan bort hela den långa lektionen på över 2 timmar! haha men kul va de.

jag måsta bara säga de roliga skämtet som en i min klass drog vi håller på med genetik & evolution i no skit tråkigt jag vet men så frågade läraren varför har killar skägg och inte tjejer? så svara johan: de är redan varmt i köket hahha!  as kul xD jag va ganska så trött och nästan somnade innan så de va kanske därför jag tyckte de va kul, men de va kul!

ikväll kl 8 så har div 2 herrarna sin första hemma match i innebany då :) de blir nog ganske knökat på läktaren men de ska bli kul :D clara och massa andra som inte brukar kolla ska kolla så de ska bli skit kul :D! de kanske blir ett litet inlägg ikväll också om hur de gick på matchen!

nu äntligen har jag sparat ut lite längre hår! de syns inte så himla bra på bilden men de kommer nya bilder så småningom :)



pusshejjjj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin