22:42:31

bakning!

allmänt / 2009-09-16

idag är de onsdag och de betyder att jag börjar kl 8. på onsdagar är den dagen mitt i veckan jag inte har någon träning, härligt! vi fick sluta lite tidigare för att våran träslöjds lärare är sjukskriven tror jag haha! idag skulle jag egentligen in till stan för att clara skulle klippa sig men så kom hon på idag att de va nästa onsdag haha så de får bli nästa vecka.

när jag kom hem hade jag ingening att göra så att jag satte igång och bakade bullar :)! jag älskar att baka så himla mysigt och man får nåt av de haha :D! nu senare på kvällen kolla jag på idol :) de är faktiskt roligt! sen blev de att jag fortsatte att kolla så jag kolla också på de som kom efter okså :D!

här kommer lite bilder från idag! klicka på dom så blir dom större!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin