22:05:27

onsdag!

shopping / 2009-10-14


jacka från zara 799 kr

hejsan!
nu är de onsdag och jag är super nöjd! jag har varit i stan och äntligen hittat mig en jacka :) inte en sån jag tänkte mig från början inte för att jag tänkte vad jag ville ha för någon men inte en sån här :P de är en svart dun jacka kan man nästan säga. jag tycker att jackan är mycket snyggare i vekligheten än va den blev på bild men här kommer ändå en bild så får ni se den när jag har på mig den :)! jag skulle handla ett par skor med men de hann jag inte så får göra de någon annan dag.

när jag kom hem så slappa jag lite vid datan och framför tvn, sen vid 7 tiden åkte jag runt lite och tog kort och här kommer några av dom :) 

 



   





pusshej :)!


Kommentarer
Michelle

Hej!



Tänkte bara höra om du har den här jackan kvar? Om du isåfall inte använder den och kanske funderar på att sälja den är jag JÄTTE intresserad!



Hör gärna av dig till min e.meil :D

2011-10-11 @ 19:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin