23:53:53

nu är de dax för fredagsmys!

allmänt / 2009-10-09

hejsan! nu va de ett tag sedan jag skrev, men sånt händer jag har haft mycket i skolan och inneandyn men här kommer en lliten uppdatering :)
idag så börja jag kl 8, vi skulle ha matte prov också... jajaa de gick la som de gick inte så bra då haha! men jag satsar på vg denna terminen min lärare har sakt att jag har haft de i 8:an men att hon inte lixom gav mig de för att hon vill typ höja mig i 9:an istället. så nu gäller de, jag ska fan komma in på den linjen jag vill!

efter skolan åkte jag åkte in till stan med mamma & malin. för en gång skull hittar malin as mycket och jag ingenting! kul.  jag måste ha en jacka och skor men så hittade jag ingenting så jag får åka in någon mer dag så de löser la sig ändå :)!

efter stan va de hem direkt och fixa sig lite smått och åka till hemma matchen i div2 herr. de va as roligt ! men dom förlora så de va la lite mindre roligt, men dom vinner nästa gång får jag hoppas på :D!

nu ska jag bara slappa vid datan ett tag till och sen gå och lägga mig för att tagga till match imon :)! ha en bra helg så kommer de förhoppningsvis en till uppdatering i helgen
btw fbc lerums kapten på bilden Tommie, :)! från en annan match 
pusshej!



Kommentarer
Pontus

Det var ju skoj bara för att jag satt på läktaren!:D

2009-10-20 @ 17:36:01
Anonym

haha klart de va pontus ;)

2009-10-20 @ 17:40:00
Emil

Hoppas dem vinner nästa match :)

2009-10-20 @ 17:56:09
URL: http://limemil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin