17:35:00

HÖST!

allmänt / 2009-10-27

God morgon kan man nästan säga :) Emma Zahirovic sov hos mig idag. igår kväll låg vi nästan bara och kolla på film va ute och gick lite faktiskt. När vi vakna va vi as hungriga så vi gick och köpte en pizza och dela på haha :D Emma skulle hem efter och jag gick ut med nikita på en runda i skogen jag bara älskar när alla löv faller men att de ändå sitter löv i träden :D så himla mysigt är de :D de blev lite bilder på promenaden också :D!

nu ikväll så händer de inte mer än att jag ska träna i 2 timmar 30 min (y) härligt säger jag bara, jag är as pepp på att träna ändå fast jag sov länge idag :D när jag kommer hem ska jag kolla på andra avenyn som har kommit ut på internet i morse :D tyck va ni vill men jag älskar det :D! imon är jag ledig från all träning och jag och clarut ska laga mat och äta om inget blir ändrat men de får vi inte hoppas haha :D

hoppas alla har ett bra lov, för de har jag en massa innebady, får lite för lite tid med kompisar med de tar vi hela nästa lov istället pusssss!

klicka på dom små bilderna för att dom ska bli större!!!!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin