13:53:13

halloween!

allmänt / 2009-10-31

hejjsaann! lördag idag halloween har man ju nästan ingen koll på när de är men jag sökte på wikipedia så stog de att de va idag :D. men jag fattar inte grejen att ha alla helgona samma dag som halloween de är ganska onördigt tycker jag!

lite dålig uppdatering igår men de hände inte så mycket mamma väckte mig för att jag skulle skära alla grönsaker till Tacos :P och så blev de så jag gick la upp lika sent som jag har gjort hela lovet och vänder på dygnet. kl blev runt 2 när jag gick upp, sen på kvällen så skulle jag vara med pontus och kolla på idol och twilight :D trevligt va de ! och jag somna inte för en halv 4 eller 4 nåt mellan där, as bra!

idag så ska hela laget åka och kolla på när p16 spelar sm, dom möter floda :D! sen ska vi gå ner och äta på thai pan kam de är thai resturang om de är någon som inte fattar :P sen så ska alla hem och soooova för att spela sm på söndag :s. vi spelar 2 matcher:
kl 11.00 möter vi lockerud
kl 16.00 möter vi pixbo wallenstam

kanske kommer en till uppdatering ikväll pusss!

Kommentarer
PP

KLart det var trevligt

2009-11-01 @ 00:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin