00:16:05

tooooorsdag !

allmänt / 2009-10-30

hejjsann! jag har bara degat framför tvn nästan hela dagen, haha fast de va ganska skönt, jag kolla på en film som hette hitman den är från 2007 acton va den, men bra faktisk :D jag nästan vänta på att min samling skulle vara till matchen de blev ju ganska långtråkigt att bara sitta framför tvn tillslut :P fast en match va de inte riktigt :P en träningsmatch fast de är ju match de med :P de gick la bra eller sådär för min del :P detta va de sista vi spela eller tränade innan sm, för att få de lite mer verkligt så gjorde vi straffar i slutet, jag kan gissa på att de va dom som ska göra straffar i sm. de va lövis, anna, sofia, jag, pernilla. uchhh! jag hatar att göra de :P eller de är kul men jag blir så himla nervös när de är på riktigt och de ska betyda någonting :P men men de gick bra jag och pernilla satte i vårt lag och i de andra så satte ingen :D så de blev 4-3 till oss om jag inte mins fel :D

ikväll så skulle jag kolla på debatten som va på tv mellan kissies och linda rosing :) men de blev inget med de för kissies hade fegat ur :O varför de lixom de hade ju varit as kul :D hah aja skit samma ha de bra pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin