01:30:07

FREDAGSMYS!

allmänt / 2009-10-24

fredag idag :D!
började kl 8 idag och fick lite små panik när jag inte hittar några kläder att ha på mig! dagen går segt som satan och jag vill bara hem! när jag äntligen slutat åker jag hem för att äta. drar lika snabbt igen för att åka och ta en titt i allum, jag hittar ett linne och en t-shirt från MQ och carlings! jag brukar aldrig hitta nåt men när jag äntligen gör de så blir jag as glad :D!

när jag kommer hem fixar jag mig lite för att åka till rydsberg och kolla på match men den började tydligen kl halv 9 så jag va klar långt innan jag skulle åka. jag hjälper min syster som ska ut på pary party med kläder och håret, vad kan man säga... hon hade en dålig dag och tyckte att allt va piss och fult.

Josefin och Pernilla kommer helt plötsligt förbi mig och väntar tills matchen börjar. de är typ 2 timmar kvar tills dess :P men vi sitter och pratar och äter godis haha :D. men så blir kl 8 och vi åker till rydsberg och dör där i en kvart innan matchen drar igång :) de börjar bra men sluter lite sämre när dom tar ikapp med några mål men vi vinner ändå med 10-6 om jag inte minns fel :P matchens lirare blev
Richard Westman som gjorde 3 mål och 1 ass skitbra!
missade idol idag men de va tydligen Niklas som fick lämna idol denna veckan, de viktigaste är att erik är kvar :D!

nu ska jag sova för att gå upp imon och ha träning i 3 timmar kl 13.00-16.00 inför sm nästa helg!
pusspuss och god natt :)!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin