19:32:41

091004!

allmänt / 2009-10-04

nu är helgen nästan slut och jag är helt slut!
i helgen har jag spelat 2 st matcher. i lördags så spela vi match hemma mot onala tror jag vi vann med 4-3! jag gjorde mål :o haha ofta jag haha !

idag söndag så spela vi i vallhalla mot Götegorgs polismän, de är inte polismän som spelar så alla vet de haha! de blev 4-4. dom spela så fult dom slog med klubborna som om dom skulle döda oss, och domarne dömmde inte nåt för slaget kanske 2 gånger om vi har tur. mats blev lite smått galen på att dom inte dömmde så han åkte på en 5 min utvisning så han va tvungen att lämna båset så vi spela box som är as kul :D! men sen så fick en i vårat lag en klubba i ögat med mening tror jag de va till och med, för hon som gjorde de fick 5 min utvisning med. men de va i slutet så de gick bra!

nu ska jag bara vara hemma och dö har jag tänkt mig och inget annat kommer ivägen. mannen under trappan går idag sista avsnittet med haha den är faktiskt bra :D!

hoppas alla haft en bra helg pusshej :D!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin