17:43:03

tacos på onsdag?

allmänt / 2009-11-11

hejjjsan :D! igår va de en så jävla bra dag måste jag säga! jag börja 9.20 och sluta 12,00 bara de va bra lixom, kom hem och gjorde nästan ingenting kolla på tv och lite så. sen kl 17.00 så kom roos och hämta mig och pappa för att vi skulle åka upp till uddevalla för att spela match :) de va svin kallt i bilen och vi skulle åka en timme och mer :o de va lite sämre men de blir bättre :D! när vi kom dit bytte vi om så skulle vi ta laget, så skulle jag vara forward :D! så jävla glad blev jag, de är as kul :D!!! de gick förövrig bra, vi hade lite svårt med målen men vi hade spelet, deras målvakt va grym! i sista perioden stog de 3-0 till dom men vi vände de till 4-3 så jävla bra! vi gick ner på 2 femmor då vi spelat med 3 hela matchen så fick jag hoppa ner på back, jajaa gött var de med vinst iallafall :D!  de bästa va ju nästan donken påvägen hem :D!

idag börja jag 8.00 kom faktiskt i tid stolt är jag :) inga roliga lektioner på onsdagar menmen :P jag sluta halv 3 så åkte jag och mamma och handla mat de blev tacccos ! tacos på en onsdag vad tycker ni?   jag gillart :P! nu ska jag snart plugga till ett so prov jag har imon och no prov som jag har på fredag gött är de! sen kommer emma hit så ska vi kolla på one tree hill! oj va jag har saknat de !

ser inte detta gott ut då eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin