09:17:45

SM!

allmänt / 2009-11-01

hejsan här kommer en snabb uppdatering, idag är de SM och vi möter de första laget kl 11.00, fan va jag är pepp på att spela helt sjuk, aja nu ska jag inte tagga för mycket men jag vill så jävla mycket vinna om man säget så! nästa match är klckan 17.00 då möter vi de laget som slog ut som förra året, tjejer de kommer bli så jävla tufft!

senare ikväll kommer jag nog skriva lite hur de gick om jag inte är för jävla sur på mig själv, de märker vi hur de går, jag tog lite bilder på kyrkogåden igår hur fint som helst. de va ljus överallt verkligen. hinner inte de nu har samling om en kvart så jag måste nog åka nu. ha de bra pussssss!

förhoppningsvis så är patrik blom där och tar bilder på oss också, men dom kommer att komma lite senar :D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin