22:52:12

sko kris!!!!!

shopping / 2009-11-03

hejjhopp!
nu är lovet slut och tbx till skolan HÄRLIGT... eller inte fan va jag hatar skolan, prov redan på torsdag och jag kan ingenting! igår åkte jag in till stan en snabbis, jag tänkte att jag skulle hitta några skor, jag har bara tyg skor som är gammla och slitna jag kan verkligen inte använda dom längre. dom läcker in vatten och är smutsiga. men jag hittar inga skor någonstans! jag kolla i hela stan verkligen jag blir så sur! utan jag fick gå runt i dom blöta skorna en dag till. men jag hitta en tröja som jag kollat ut på internet :D!

idag efter skolan va de match med distriktslaget :) vi mötte ibk Göteborgs div 2 lag, vi vann med 4-3 eller 3-2 kommer inte ihåg hahha dåligt av mig! imon så ska jag och mamma åka till frölunda eller någon annanstans och kolla på skor till mig, eftersom jag inte kan hitta några als i stan.  nu måste jag nana ha de bra pusssss!

svart tröja lite oversize HM 299 kr
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin