23:26:31

seeeg jävla söndag!

allmänt / 2009-11-01

jag säger såhär jag hatar att förlora!!!!!! de va verkligen segt de va jävligt jämt i båda matcherna men vi gick inte vidare och vi förlora båda.. fan va sur jag blir på mig själv, jag har benhinneinflammation och sträckt mig härligt! jag ska spela match på tisdag igen de är lungt, jag får la dö halv väg annars om de inte funkar :P ne jag skoja nu ska vi inte vara sånna, jag biter ihop jag vill inte vila! jag hade fan fått damp på de!

igår va de allahelgona och jag och mamma & nikita va på kyrkogården, jag fick ta några bilder ändå fast de va mörkt och jag har inte så bra objektiv :P! här kommer dom iallafall :)

haha mamma blundar, men de va den enda bilden hon var med på :P!







Kommentarer
Sofia

Hejsann!

jättefina bilder från kyrkogår'n.

vilken inställning hade du för att få så bra bild när det var så mörkt?



Ha det bra,

tjiiing.

2009-11-05 @ 17:40:00
till sofia

de beror på vilken kamera du och och så, men jag hade på p:et :)

2009-11-05 @ 17:49:19
Sofia

okej, va hade du för slutar tid & sånt grejs ...?

// sofia :)

2009-11-14 @ 15:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin