14:09:53

model för en dag!

allmänt / 2009-11-08

hejjsann! dålig uppdatering nu i helgen, jag har inte gjort så mycket, på fredag så va jag bara hemma och kolla på idol, rabih åkte ur som ni förmodligen vet. sen på lördag så hade jag match med div 3 vi vann med 6-4 tror jag :) sen på kvällen va jag med några kompisar, vi åkte till partille för att träffa några som bodde på emma rosells sommaställe i almön. vi va hemma hos en som hette Mattias :) vi åkte hem vid halv 2 tiden och sov hos sandra o.

nu är jag hemma och ska om en halv tille åka till en sak som man är model för en dag klicka på länken så kommer du till deras sida så kan du själv beställa en tid att bli sminkad och stå framför kameran. jag och mina 2 systrar ska åka dit idag, de kostar 350 kr för var och en så får man en bild var, men man kan köpa till bilder också :) man tar med sig egna kläder så vi har fullt upp att välja här hemma nu, vi ska vara där kl 3 så de är lite bråttom nu.

när jag kommer hem sen så kommer de nog upp liter bilder där ifrån :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin