23:17:13

julafton om en månad!

allmänt / 2009-11-24

hejjjhopp!
nu är de en månad kvar till jul och 6 dagar tills första advent! jul ska vara mysigt de ska vara snö och allting ska vara perfekt!

för 2 år sen julen 07 så va de den värsta julen någonsin, min mormor va sjuk i cancer och allt va bara fel, hon hade en tumör i hjärnan och de hade gått så långt att hon knappt visste vem jag va. julen va förstörd och jag kännde bara att allt va piss alla grät och va ledssna hela tiden. mormor dog den 10 januari inte ens en månad efter.  de blev begravning, min första

nu har de gått 2 år och morfar lever fortfarande, men för typ 1 månad sedan så åkta morfar in på sjukhus. jag visste inte riktigt vad som hände och visste bara att han hade svårt att äta och låg på sjukhus. nu har han tumörer i ryggen och inre organ. mamma säger att han inte kommer överleva kanske inte ens till jul.
 

vad är detta för jul? ska jag behöva gå igenom detta igen...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin