23:45:16

fredag!

shopping / 2009-11-27

hejjjsan :) skola som vanligt segt som satan! vi hade prov direkt på morgonen som jag såklart kom försent till haha! jajaa de gick bra iallafall tror jag, so andra världskriget, de säger allt men so är mycket poäng så borde få höga betyg i de :P!. jag sluta 14.20 sen inte så sen ändå :).

jag och clara åkte hem till mig för att hacka grönsaker till tacos :D, sen åkte vi till allum för att hitta nåt fint att ha på oss imon då vi ska vara hos clarut :D! jag hitta en tunika på vera moda svart med silvriga paljetter!

idag har jag färget håret, lite mörkare än va jag hade innan, mitt solblekta hår inte de snyggaste :P de blev bra tycker jag, jag brukar alltid misslyckas och färga de nästan svart men inte denna gången :D

nu ska jag skypa med clara pussssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin