23:17:54

fredag den 13!

allmänt / 2009-11-13

fredagsmys idag! skolan börja kl 8 som vanligt, prov i no idag med gick frktiskt bra, trodde jag inte jag har inte haft tid att plugga eller sitta vid datan ens :o! nu är de helg och jag är faktiskt ledig idag och imon från innebandy! fast jag vill typ spela nu bara för att jag inte har match eller nåt imon xD. ikväll va jag och kolla på div 2 herrarnas match, dom vann med 7-4 tror jag härligt :D!

imon ska jag rida islandshäst med sandra strandin as kul haha :D! kommer kanske lite mobil bilder från de om jag kommer ihåg ;) sen om jag hinner så ska jag och kolla på dam div 2 kl 15.00 :D! på kvällen ska jag och lite människor hem till sandra eriksson.

på söndag blir de match med damjuniorer hemma kl 15.20 :) sen händer de inte så mycket ska hem och ta de lungt har jag tänkt. igår va de match med distriktslaget vi förlora med 5-3 jaja sånt händer vi va bra hyfsat bra iaf :) hoppas alla har haft en hemsk fredag den 13 haha :D ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin