20:23:11

bara en massa plugg!

shopping / 2009-11-18

hejjjhopp! vekligen en grå dag idag de har bara regnat hela tiden! jag har inte hittat några skor än så jag går fortfarande rund i ett par tyg skor, inte sådär bra! när jag sluta skolan 14.40 så skulle jag ta moppen hem och allt va bara jätte jobbigt! jag hade skor som va fyllda med vattan, 2 stora tunga väskor, och de regna inte lite heller!  de va bara att sätta sig på moppen och köra hem. jag fick lite små panik så jag mamma och Emma åkte och köpte gummistövlar till mig så nu blir jag inte blöt om fötterna :D!

vi tog en sväng till lindex också, de va egentliigen därför Emma följde med, min syster alltså :P jag hitta en svart tunika faktiskt. de va inte meningen att jag skulle köpa nåt als idag men jag ville ha den billig va den också 199 kr :)

imon är de matte prov så de blir att plugga hela kvällen, men de kommer inte hålla, jag sitter redan vid datan och allt mitt plugg godis är slut (a) jajaa sånt ät livet. jag skulle bara vilja koppa tills jag va typ 20 att ha en lägenhete och ett bra jobb jag vill slippa allt detta med skolan! får hoppa att gymnasiet är roligare! julmust är min räddning just nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin